Навчальна програма з української мови 7 класу відрізняться високим ступенем складності порівняно з попередніми роками. З'являється багато нових правил, слів виключень і всього іншого. Щоб впоратися школяреві з таким потоком інформації і завжди отримувати з цієї дисципліни лише хороші оцінки, можна використовувати ГДЗ за підручником "Рідна мова 7 клас" Глазової О.П. та Кузнецова Ю.Б.
Зміст посібника: Мова - скарбниця духовності народу (завдання № 2). Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях (№ 16-41). Частини мови (№ 43-47). Вивчені групи орфограм (№ 50-54). Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 63-72). Неозначена форма дієслова. Особові форми дієслова (№ 76-84). Не з дієсловами (№ 93-98). Вид дієслова (№ 101-106). Перехідні та неперехідні дієслова (№ 107-111). Особові дієслова. Безособові дієслова (№ 116-124). Часи дієслова (№ 128-134). Теперішній час (№ 136-145). Минулий час (№ 150-157). Майбутній час (№ 159-165). Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий) (№ 171-174). Творення дієслів умовного способу (№ 176-181). Творення дієслів наказового способу (№ 184-187). Способи творення дієслів (№ 193-195). Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 200-202). Дієприкметниковий зворот (№ 210-217). Відмінювання дієприкметників (№ 223-226). Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників (№ 230-245). Безособові дієслівні форми на -но, -то (№ 251-256). Перехід дієприкметників у прикметники та іменники (№ 266). H у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження (№ 271-274). Не з дієприкметниками (№ 277-285). Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 289-293). Дієприслівниковий зворот (№ 296-315). Творення дієприслівників недоконаного і доконаного виду (№ 319-326). Не з дієприслівниками (№ 330-335). Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 343-348). Ступені порівняння прислівників (№ 355-372). Способи творення прислівників (№ 376-384). Правопис прислівників (№ 390-439). Прийменник як службова частина мови (№ 444-465). Сполучник як службова частина мови (№ 470-485). Правопис сполучників (№ 488-494). Частка як службова частина мови (№ 501-505). Правопис часток (№ 511-515). Не і ні з різними частинами мови (№ 521-537). Вигук як особлива частина мови (№ 544-555). Узагальнення й систематизація вивченого протягом року (№ 557-573).
Коментарі