Для того, щоб школярі 5 класів краще зрозуміли і освоїли рідну мову, О.В. Заболотний та В.В. Заболотний підготували підручник Українська мова 5 клас. ГДЗ до цього підручника може бути використані для перевірки правильності написання дітьми домашніх завдань, або навіть переписування їх, якщо школяр не впевнений у своїх знаннях. Якщо навчальний матеріал використовувати вдумливо, то, безперечно, можна засвоїти ази лексикології, фонетики чи орфографії.
Зміст посібника: Іменник (Завдання № 9-17). Прикметник (№ 18-24). Числівник (№ 25-32). Займенник. Особові займенники (№ 33-37). Дієслово (№ 39-43). Прислівник (№ 44-52). Прийменник. Сполучник (№ 53-59). Словосполучення (№ 62-70). Речення, його граматична основа (№ 71-77). Види речень за метою висловлювання. Окличні речення (№ 80-87). Додаток (№ 88-92). Означення (№ 93-100). Обставина (№ 101-109). Речення з однорідними членами (№ 111-117). Узагальнювальне слово при однорідних членах речення (№ 120-126). Звертання (№ 130-134). Вставні слова (№ 137-143). Складне речення (№ 145-149). Кома між частинами складного речення (№ 153-156). Речення з прямою мовою (№ 159-163). Діалог (№ 165-169). Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації» (№ 170-172). Звуки мови і звуки мовлення. Звуки голосні та приголосні (№ 179-180). Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі (№ 182-188). Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв (№ 191-198). Склад. Наголос (№ 200-205). Орфограма. Правила переносу слова з рядка в рядок (№ 211-217). Вимова голосних. Позначення на письмі ненаголошених [е], [и] в коренях слів (№ 219-225). Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних (№ 228-235). Спрощення в групах приголосних (№ 238-244). Чергування голосних звуків (№ 246-252). Чергування приголосних звуків (№ 254-259). Чергування у - в, і - й (№ 262-265). Позначення м’якості приголосних на письмі. Правила вживання знака м’якшення (№ 267-276). Сполучення букв йо, ьо (№ 278-281). Вживання апострофа (№ 285-293). Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних (№ 296-302). Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних (№ 306-311). Написання слів іншомовного походження (№ 314-325). Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (№ 327-328). Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова (№ 333-338). Пряме і переносне значення слова (№ 339-346). Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова (№ 348-354). Синоніми (№ 356-364). Антоніми (№ 366-371). Омоніми (№ 373-378). Походження (етимологія) слова (№ 386). Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія» (№ 387-391). Основа слова і закінчення. Змінні та незмінні слова (№ 395-400). Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова (№ 403-408). Префікс і суфікс (№ 411-419). Орфограми в значущих частинах слова (№ 422-428). Написання і вимова префіксів пре, при , прі (№ 430-436). Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія» (№ 437-439). Синтаксис і пунктуація (№ 442-447). Лексикологія (№ 449-453). Будова слова та орфографія (№ 454-460). Фонетика та графіка. Орфоепія та орфографія (№ 461-468). Мовлення і спілкування (№ 473). Правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. Складання діалогів (№ 482). Текст (№ 485). Мовні засоби зв’язку речень у тексті. «Відоме» та «нове» в реченнях тексту (№ 486-490). Читання мовчки (№ 491). Стилі мовлення (№ 500). Усний докладний переказ тексту наукового стилю (№ 501). Типи мовлення (№ 505). Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (№ 507). Усний твір-опис предмета в художньому стилі (№ 511). Письмовий твір-опис предмета в художньому та науковому стилях (№ 515). Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (№ 517). Лист. Адреса (№ 520-522). Замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру (№ 526). Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварини (№ 531-532). Усний твір-опис тварини в художньому стилі (№ 535). Письмовий твір-опис тварини в художньому та науковому стилях (№ 539-540). Письмовий твір-роздум у художньому стилі (№ 542).
Коментарі