Математика є однією з самих важливих і складних дисциплін у загальноосвітніх закладах. Тому не дивно, що у багатьох учнів бувають проблеми з цим предметом. Особливо, якщо вони не володіють логічним складом розуму. Вирішити подібну проблему допомагають задачники, один з яких зараз перед вами. Даний розв'язник написано за підручником автора Бевз Г.П. та Бевз В.Г. за п'ятий клас загальноосвітньої школи. П'ятий клас є одним з найскладніших в освоєнні даного предмета. Тому посібник, в даному випадку, може надати неоціненну допомогу, якщо взяти до уваги той факт, що математика постійно застосовується в нашому житті.
Теми які можна вивчити з курсу математики за 5 клас наступні: Натуральні числа і цифри (номера вирішених завдань з 5 по 47). Нуль і мільярд (№ 54-92). Порівняння натуральних чисел (№ 108-142). Додавання натуральних чисел (№ 156-194). Віднімання натуральних чисел (№ 206-270). Відрізки, ламані та їх довжини (№ 283-314). Координатні промені і шкали (№ 321-342). Кути та їх міри (№ 348-371). Множення натуральних чисел (№ 382-441). Закони множення (№ 451-502). Ділення натуральних чисел (№ 514-568). Ділення з остачею (№ 575-610). Квадрат і куб числа (№ 620-651). Числові й буквені вирази (№ 661-707). Рівняння (№ 713-750). Многокутники (№ 756-787). Кути трикутника і чотирикутника (№ 796-824). Площа прямокутника (№ 829-868). Прямокутний паралелепіпед та його об'єм (№ 873-901). Величини та їх значення (№ 909-950). Дробові числа і звичайні дроби (№ 963-1000). Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками (№ 1006-1054). Десяткові дроби (№ 1061-1089). Порівняння десяткових дробів (№ 1099-1120). Додавання десяткових дробів (№ 1121-1171). Віднімання десяткових дробів (№ 1173-1230). Множення десяткових дробів (№ 1234-1290). Окремі випадки множення (№ 1294-1337). Ділення десяткового дробу на натуральне число (№ 1342-1380). Ділення натуральних чисел і дроби (№ 1383-1431). Ділення на десятковий дріб (№ 1434-1493). Округлення чисел (№ 1497-1530). Масштаб (№ 1533-1546). Середнє арифметичне (№ 1550-1575). Дріб від числа (№ 1586-1612). Відсотки (№ 1619-1635). Задачі на відсотки (№ 1641-1685).
Коментарі