Сучасні учні сьомих класів і так мають багато нових шкільних дисциплін, а ще й складні домашні роботи з рідної мови можуть відібрати багато часу, а можливо і здоров'я. Тому гарною допомогою для семикласників будуть ГДЗ до підручника "Рідна мова 7 клас. С. Я. Єрмоленко, В. Т. Сичової". Скориставшись цим посібником, школяр зможе впевнено і швидко впоратися з заданою домашньою роботою без додаткової допомоги.
Тематика розв'язника: Мова - скарбниця духовності народу (Завдання № 3-11). Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях (№ 13-19). Частини мови. Вивчені групи орфограм (№ 22-37). Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 39-43). Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення) (№ 48-50). Неозначена форма (інфінітив) та особові форми дієслова (№ 54-59). Доконаний і недоконаний вид дієслова (№ 62-63). Часи дієслова. Теперішній час. Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час (№ 67-70). Дієслова І та II дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу (№ 73-74). Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу і наказового способу (№ 84-92). Безособові дієслова (№ 95-98). Способи творення дієслів (№ 101-108). Не з дієсловами (повторення) (№ 111-118). Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 120-126). Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних і пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу (№ 128-132). Дієприкметниковий зворот (№ 135-139). Безособові дієслівні форми на -но, -то (№ 141-145). Написання -н- у дієприкметниках і -нн- у прикметниках дієприкметникового походження (№ 147-153). Не з дієприкметниками (№ 156-161). Морфологія. Дієприслівник (форма дієслова) (№ 164-195). Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 164-166). Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення (№ 169-174). Дієприслівниковий зворот (№ 176-181). Не з дієприслівниками (№ 182-195). Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль (№ 197-202). Розряди прислівників (практично) (№ 204-208). Ступені порівняння прислівників. Способи їх творення (№ 211-214). Букви -н- та -нн- у прислівниках (№ 219-222). Не і ні з прислівниками (№ 223-226). И та і в кінці прислівників (№ 229-232). Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників (№ 235-237). Написання прислівників разом і через дефіс (№ 238-245). Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день і подібних (№ 248-254). Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні (№ 258-261). Непохідні й похідні прийменники (№ 263-266). Правопис прийменників. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс (№ 267-276). Сполучник як службова частина мови (№ 278-282). Уживання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності и підрядності (№ 284-289). Правопис сполучників. Написання сполучників разом і окремо (№ 293-305). Частка як службова частина мови (№ 309). Розряди часток за значенням (№ 312-315). Правопис часток. Написання часток -бо, -но, -то, -таки (№ 321). Не та ні з різними частинами мови (№ 324-330). Вигук як особлива частина мови (№ 335-337). Правопис вигуків. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках (№ 340-347). Узагальнення і систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в мові (№ 349-362). Повторення вивченого про текст (№ 364-369). Повторення вивченого про мовні стилі. Публіцистичний стиль (№ 370-377). Складний план власного висловлювання (№ 380-384). Різновиди читання. Ознайомлювальне читання (№ 385-387). Опис зовнішності людини (№ 392-394). Опис процесу праці (№ 396-397). Роздум дискусійного характеру (№ 400). Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (№ 401-403). Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю (№ 404-405). Усний стислий переказ тексту наукового стилю (№ 406). Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини (№ 409). Письмовий докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі (№ 410-411). Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесу праці (художній стиль) (№ 412-413). Діалог дискусійного характеру (№ 415-419). Усний твір-опис зовнішності людини в художньому стилі (№ 422-426). Усний твір-опис процесу праці за власним спостереженням (науковий стиль) (№ 427-430). Усний твір-роздум дискусійного характеру (публіцистичний стиль) (№ 432-434). Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною (художній стиль) (№ 436-438). Письмовий твір-опис процесу праці за власним спостереженням (художній стиль) (№ 439). Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом (№ 442). Замітка дискусійного характеру в газету (публіцистичний стиль) (№ 446-448).
Коментарі